Saturday, August 30, 2014

Never Give Up On Your Dreams.


Assalamualaikum. Alhamdulillah another brand new day.

Aku yakin semua orang dalam dunia ni ada impian dan harapan. Masing-masing ada prinsip hidup dan akan berusaha sedaya mampu untuk mengejar impian.

Kejar ! Kejar selagi boleh !

Biarlah apa pun orang nak cakap, soal kemampuan diri kau, diorang tak berhak untuk mempersoalkan. Hidup kalau terlalu bergantung pada apa kata orang, memang kau takkan mampu melangkah jauh.

Semester baru akan bermula tak lama lagi. Cuti pun dah nak habis. Rasa berkobar-kobar untuk mulakan tahun baru. Dan azam aku adalah untuk buat ibu dan abah gembira dan merasa bangga. Belajar itukan satu jihad jugak, jadi perlu laksanakan dengan penuh kesungguhan. Skema betul ayat. Haha.

InshaAllah.