Skip to main content

Posts

Showing posts from May, 2013

Habis Asasi, Badan Berisi!

ASSALAMUALAIKUM
Alhamdulillah, dah seminggu berada di rumah, menikmati cutipanjang setelah menamatkan pengajian di peringkat asasi. Pejam celik, pejam celik, tak sedar hampir setahun berlalu. Kini aku sedang menanti keputusan peperiksaan penuh dan seterusnya menunggu tawaran kemasukan ke peringkat ijazah pula. Berharap sangat, sangkutlah salah satu daripada 5 pilihan yang telah aku pilih tu. susah k susah sangat nak pilih bidang. terkebil-kebil sengsorang, berfikir jauh sampai tembus lappy time tu, sambil tangan sebelah pegang handphone, sibuk tanya pendapat ibu abah.. tahap konsentrasi melampau.
K back to main story bila dikenang semula, persahabatan selama setahun ini mematangkan kitaorang. Sama-sama menjalani proses mengadaptasi kehidupan baru di kampus, berkenalan sewaktu minggu orientasi, pengalaman manis yang tersangatlah indah. Ke sana ke mari dalam gang ni. Macam-macam gelaran kitaorang dapat, The Tupperware Guys la dan macam-macam lagi. sekati je kan. nasib kami cool je. Kitaor…